Kraj

Personalia

Media

Marta Radziak-Kucharska nową szefową rozwoju marki Gazeta.pl

Zastąpiła Rafała Madajczaka, który od lipca br. jest redaktorem naczelnym portalu.

Marta Radziak-Kucharska z początkiem sierpnia br. stanęła na czele działu rozwoju marki Gazeta.pl., który odpowiada m.in. za akcje społeczne. Zastąpiła Rafała Madajczaka, który od lipca br. jest redaktorem naczelnym portalu.

Marta  Radziak-Kucharska pracowała w Gazeta.pl  przy akcjach “Alarm dla klimatu”, “Historia bez Polki”, „Pomocnik dla rodziców i opiekunów nastolatków” we współpracy z PAH czy projekcie “Polska stories”.

W Gazeta.pl pracuje od 2018 r., a od 2020 r. w dziale rozwoju marki, w którym dotychczas odpowiadała za realizację licznych projektów, współpracując z m.in. z redakcjami i organizacjami pozarządowymi. Wcześniej zajmowała się koordynowaniem eventów organizowanych przez Gazeta.pl, m.in. The Best of Moto czy Food Blogger Fest. Przed pracą w Agorze związana była z agencją New Look Advertising.