Od marca w prasie, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej trwa nowa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) “Muzyka mojego życia!”, której gwiazdą jest Maryla Rodowicz.
Layouty promocyjne, które pojawią się w prasie (m.in. w “Gazecie Wyborczej”), na outdoorze (nośniki AMS w miastach nadawania stacji) oraz w internecie (m.in. strony z grupy Gazeta.pl), prezentują zdjęcie artystki oraz opis jej muzycznych wspomnień. Wypowiedzi Maryli Rodowicz o jej ulubionych przebojach z dawnych i obecnych lat są też nadawane w formie spotów na antenie Radia Złote Przeboje.
Kampania stacji pt. “Muzyka mojego życia!” trwa od stycznia 2012 r. Spoty reklamowe były wyświetlane w stacjach telewizyjnych i kinach w całej Polsce. W pierwszej odsłonie kampanii z udziałem gwiazd wziął udział Krzysztof Krawczyk.
Kreacje przygotowała agencja Polymus, planowaniem i zakupem mediów zajął się dział promocji Grupy Radiowej Agory.