Kraj

Maspex nie rezygnuje ze wsparcia Kubusia

Obok marki Tymbark Maspex mocno wspiera Kubusia i poszerza jego portfolio.

Maspex nie rezygnuje ze wsparcia Kubusia
Jest dostępny w nowym opakowaniu, które, jak przekonuje producent, jest bardziej młodzieżowe, sięga po odważniejszą stylistykę i mocniej eksponuje owoce. Za kreację opakowań odpowiada agencja Well Rounded Design.

W związku z wprowadzeniem nowego smaku Maspex dzieli swój brand na dwie linie: Kubuś Play marchwiowy (w tej linii Kubuś dostępny jest w smakach marchew-malina, marchew-truskawka, marchew-czerwona pomarańcza i marchew-czereśnia) i na linię Kubuś Mega Fruty – w tej linii będzie dostępny o smaku arbuza i multiwitaminy. Na razie firma nie informuje o planowanym wsparciu marketingowym w mediach dla nowego smaku.

Kubuś jest drugim brandem Maspeksu (obok Tymbarku), w który marketer będzie mocno inwestował w tym roku. Właśnie ruszył konkurs Kubusia dla przedszkoli na “Najpiękniejsze miejsce w Twojej okolicy”. Na zwycięzców czekają nagrody i dla przedszkola, i dla przedszkolaków. W konkursie może wziąć udział każde przedszkole w Polsce.

Jak przekonuje Maspex, “Najpiękniejsze miejsce w Twojej okolicy” jest największym konkursem ekologicznym dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym w Polsce i do tej pory wzięło w nim udział milion dzieci.