Kraj

Maspex przekonuje, że dzięki Kubusiowi dzieci nie będą chorowały

Agencja Brasil i ZOG przygotowały wsparcie nowości produktowej Maspex Wadowice.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-TYIxsD9ufI%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Maspex Wadowice, producent m.in. soków marki Kubuś, wprowadził ich nowy wariant, specjalnie na okres przeziębieniowy, wzbogacony o miód i witaminę C. Nowy Kubuś kosztuje 1,69 zł za butelkę 0,3 l.

Aby go rozreklamować, producent przygotował telewizyjną kampanię reklamową. Obejmuje ona emisję 15-sekundowego spotu pt. „Szalik” m.in. w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, oraz dwa spoty sponsoringowe, które będą emitowane przy prognozie pogody w TVP1 o godz. 20:00.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Brasil, media zakupił dom mediowy ZenithOptimedia.