Kraj

Maspex rusza ze wsparciem marki DrWitt

W zamian za wyższą cenę marketer obiecuje prozdrowotne działanie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7mWTT3zCNe8%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fd2zt60Dh0o4%22%7D
Grupa Maspex, producent m.in. soków i napojów, rusza ze wsparciem jednej ze swoich marek właśnie z tej kategorii – DrWitt Premium. Marka pozycjonowana jest jako premium i jak wskazuje producent, są to soki i napoje dla konsumentów, dla których “ważny jest zdrowy styl życia”. Są one oferowane w litrowych butelkach PET oraz w szklanych butelkach 300 ml. Zawierają witaminy, minerały i inne dodatki funkcjonalne, które mają wspomagać prawidłowe funkcjonowanie organizmu. Każdy z 9 wariantów smakowych oznakowany jest jedną z 7 funkcji: odporność, witalność, koncentracja, błonnik, antyoksydacja,  uroda, metabolizm.

Kampania telewizyjna marki prezentuje w dwóch spotach dwie bohaterki – na pozór różne, jednak łączy je to, że obie szukają wsparcia dla organizmu. Pierwsza, choć aktywna, odczuwa brak energii. W pierwszej chwili sięga do domowej apteczki, ostatecznie jednak decyduje się na wybór jednego z produktów DrWitt. Z kolei druga kobieta martwi się stanem swojej skóry i szuka sposobu, jak o siebie zadbać, a dosyć ma już różnorodnych specyfików. Ona również sięga po produkt marki.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Heads Advertising, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Mindshare.