Kraj

Maspex wprowadza wodę Alcalia

Nowa marka będzie wspierana kampanią przygotowaną przez agencje Brasil i Starcom.

Maspex wprowadza wodę Alcalia
Grupa Maspex wprowadziła na rynek naturalnie alkaliczną wodę mineralną Alcalia, która charakteryzuje się wysokim pH 9,36, unikatowym na polskim rynku. Kampania informująca o nowości pokazuje, jak z wiekiem zmienia się odczyn pH naszego organizmu. Najwyższe pH mamy w chwili narodzin, z czasem staje się ono coraz bardziej kwasowe. Alcalia dzięki wysokiemu pH 9,36 pomaga wspierać balans kwasowo-zasadowy organizmu i lepiej nawadnia organizm. 

Kampania wspierająca nowość obejmuje telewizję i digital, a za jej realizację odpowiada agencja Brasil we współpracy z reżyserem Karolem Kołodzińskim (Hart Warsaw). Za zdjęcia do filmu odpowiedzialny był Dominik Danilczyk (Hart Warsaw), działania mediowe realizuje dom mediowy Starcom i dział marketingu Maspex. 

Alcalia jest dostępna w dwóch pojemnościach: 1,5 l w cenie 3,99 zł i 0,5 l w cenie 2,99 zł.