Kraj

MasterCard namawia do odłożenia telefonów w restauracjach

Do specjalnie zaprojektowanej MasterCard Capsule goście restauracji mogą odkładać swoje telefony. Im dłużej będą się tam znajdować, tym atrakcyjniejsze nagrody będą czekać na osoby biorące udział w akcji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fbo7EzHdofDk%22%7D
Odłóż telefon i zacznij rozmawiać – to motyw przewodni najnowszej akcji MasterCard i trzech warszawskich restauracji. Ich goście będą zachęcani do skorzystania z MasterCard Capsule – urządzenia, dzięki któremu zamiast skupiać się na kolejnych powiadomieniach na telefonie. Do MasterCard Capsule goście będą mogli włożyć swoje telefony. Gdy kapsuła zostanie zamknięta, automatycznie włączy się licznik odmierzający czas spędzony bez korzystania z urządzeń mobilnych. Im dłużej telefony pozostaną zamknięte w kapsule, tym bardziej wartościowe będą nagrody czekające na uczestników akcji. Telefonu będzie można użyć na zakończenie spotkania, regulując rachunek z pomocą mobilnej płatności zbliżeniowej smartfonem wyposażonym w technologię MasterCard.

Za realizację akcji odpowiadają agencje działające w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska: Isobar, Carat, Hypermedia – Linked by Isobar oraz Amnet.