Kraj

Personalia

Top news

Mateusz Bąska liderem transformacji biznesowej w Publicis Groupe

Pokieruje projektami transformacji biznesowej zarówno dla klientów, jak i wspierającymi cyfryzację grupy.

Mateusz Bąska, dotychczas head of consulting w Unity Group, objął stanowisko business transformation practice lead w Publicis Groupe i będzie odpowiadał za rozwój oraz tworzenie produktów i usług z obszaru transformacji biznesowej, digitalowej i commerce’owej.

Mateusz Bąska

Mateusz Bąska pokieruje projektami transformacji biznesowej zarówno dla klientów, jak i wspierającymi cyfryzację grupy. Kluczowym kierunkiem rozwoju oferty transformacyjnej Publicis Groupe skierowanej do klientów będzie dodawanie kolejnych produktów, które mają zwiększać chęć zakupu i lojalność konsumentów oraz podnosić jakość doświadczeń na ścieżce kontaktu z marką.

Bąska będzie blisko współpracował z ekspertami strategii, kreacji, mediów i commerce wszystkich agencji grupy. Jego kompetencje będą również wykorzystywane w programie akceleracyjnym dla start-upów – NextTechNow by Publicis Groupe.

Przed dołączeniem do Publicis Groupe przez dziesięć lat związany był z Unity Group, gdzie jako head of consulting pracował z kadrą zarządzającą, tworząc strategie rozwoju architektury IT wspierające rozwój biznesu klientów. W ostatnim czasie prowadził projekty commerce transformation w segmencie B2B i B2C, pomagając firmom w budowie kanału sprzedaży online lub w jego skalowaniu zarówno w obszarze technologicznym, budując od podstaw i rozwijając architekturę IT, jak i biznesowym, dostarczając klientom wiedzę i dobre praktyki tworzenia i rozwoju kanału online. Ma na swoim koncie projekty realizowane w branżach: handlowej, motoryzacyjnej, transportowej, handlowej, przemysłowej i usługowej.