Kraj

Personalia

Top news

Mateusz Gaca i Michał Sosiński jako creative group head w McCannie

Mateusz Gaca dołączył do McCann, obejmując stanowisko creative group head w zespole obsługującym markę Mastercard.

Do zespołu McCann na stanowisko creative group head dołączył Mateusz Gaca, który nadzoruje pracę działu kreacji dla marki Mastercard. Z kolei Michał Sosiński awansuje ze stanowiska senior art director na creative group head w zespole obsługującym markę KFC.

Mateusz Gaca dołączył do McCanna, obejmując stanowisko creative group head w zespole obsługującym markę Mastercard. Jest również odpowiedzialny za selekcję kreatywnych projektów wychodzących z warszawskiego biura McCanna i koordynację procesu ich udziału w krajowych i międzynarodowych konkursach i festiwalach branżowych. Wnosi do agencji swoje ponad 11-letnie doświadczenie zdobyte na stanowiskach kreatywnych w agencjach reklamowych Ogilvy Poland, Havas Warsaw, Grey Group Poland oraz 180heartbeats + Jung v. Matt i DDB. Pracował dla szerokiego portfolio krajowych i globalnych marek, wśród których były: Bank Pekao SA, mBank, IKEA, Peugeot, Volvo, Volkswagen, Seat, Google, Huawei, Ben & Jerry’s oraz McDonald’s. Wspierał również Rzecznika Praw Obywatelskich, Amnesty International, Wolne Sądy i Fundację Ocalenie, a jego prace były wyróżniane nagrodami zarówno branżowymi, jak i artystycznymi – od KTR po Cannes Lions, D&AD oraz One Show.

Michał Sosiński, po ośmiu latach pracy w McCann, w tym przez ostatnie cztery lata na stanowisku senior art directora dla KFC, marki należącej do holdingu AmRest, awansuje na jej creative group head. Pozostaje w strukturach zespołu obsługującego KFC, skupiając się nad dalszym rozwojem kreatywnym marki. Związany jest z branżą reklamową od dekady. W tym czasie współtworzył kampanie 360 dla takich marek jak Coca-Cola, Lech, Wyborowa, KFC, L’Oreal Paris, Vichy, Pekao SA, Mastercard oraz Nestle. Na koncie ma kilka nagród Effie za efektywność kampanii, w tym dwie złote statuetki.