Kraj

Mateusz Gessler ambasadorem marki Somat 

Długoterminowa współpraca Mateusza Gesslera z marką Somat obejmuje aktywności 360°, w tym obecność w telewizji, sponsoring programu "Hell’s Kitchen" i działania w digital, social mediach oraz in-store.

Marka Somat firmy Henkel (środki do zmywarek) i Mateusz Gessler, jeden z polskich szefów kuchni, właściciel restauracji i prowadzący programy o tematyce kulinarnej, nawiązali długofalową współpracę.

Długoterminowa współpraca Mateusza Gesslera z marką Somat obejmuje aktywności 360°, w tym obecność w telewizji, sponsoring programu “Hell’s Kitchen” i działania w digital, social mediach, in-store oraz organizację eventów i konferencji. Ponadto nowy spot Somat z udziałem Mateusza Gesslera, który został nagrany w Polsce, będzie emitowany zarówno w naszym kraju, jak i zostanie zaadaptowany na rynki zagraniczne.
Mateusza Gesslera na wyłączność reprezentuje agencja Patryk Wolski Management, zakupem mediów zajmuje się agencja Spark Foundry, a za działania z zakresu PR odpowiada agencja Quality Public Relations.

W portfolio marki Somat są różne kapsułki, tabletki, w zależności od wariantu wzmocnione o dodatkowe funkcje, żele, które zapewniają elastyczność dozowania, a także linia dodatków obejmująca m.in. sól, nabłyszczasz do naczyń czy tabletki oraz płyn do czyszczenia zmywarki.

Najnowszy produkt marki to kapsułki Somat Excellence 4 in 1, połączenie proszku i trzech żeli w biodegradowalnej, rozpuszczalnej w wodzie folii. Silna formuła zapewnia czyszczenie nawet trudnych do usunięcia przypaleń, idealny połysk oraz ochronę delikatnych naczyń, również w programie eko (45°C) w niskich temperaturach i krótkich cyklach. Przejście na tryb eko pozwala zaoszczędzić nawet 135 zł rocznie bez obaw o jakość zmywania.