Kraj

Mateusz Gessler twarzą marki BelVita

Mondelez startuje ze wsparciem marketingowym marki ciastek funkcjonalnych.

Mateusz Gessler twarzą marki BelVita
Marka ciastek BelVita z portfolio Mondelez, startuje z nową kampanią pod hasłem “Śniadania, że u la la”. Aktywacja otrzyma silne wsparcie mediowe, sprzedażowe i PR-owe. Ambasadorem marki został restaurator Mateusz Gessler.
Kampania komunikacyjna będzie nawiązywać do Francji – kraju, który ceni smaczne śniadania. Producent ciastek pożywnych rozszerza wieloletnią komunikację, która do tej pory koncentrowała się przede wszystkim na śniadaniach, o inne poranne posiłki np. drugie śniadania czy przekąski.
Celem kampanii jest pokazanie zabieganym konsumentom, że BelVita może być sposobem na poranek we francuskim stylu, niezależnie od tego, czy mówimy o pierwszym lub drugim śniadaniu, czy nawet pożywnej przekąsce zjedzonej np. w drodze do pracy.
Nowa kampania marki BelVita będzie miała silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe. W telewizji emitowany będzie billboard sponsorski, a w digitalu nowa kreacja z udziałem Mateusza Gesslera. Przygotowano też loterię konsumencką.
Za kreacje odpowiada IQ Marketing. Obsługę social media powierzono agencji Isobar. Działania PR prowadzi agencja Big Picture. Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare.