Kraj

Mattel do kampanii Pictionary angażuje influencerów

Wśród postaci promujących produkt są Katarzyna Zielińska, Wiktoria Gąsiewska, Jan Dąbrowski i Kuba Kosel.

Firma Mattel wystartowała z działaniami promocyjnymi dla Pictionary Air. W kampanii influencerzy 

Mattel do kampanii Pictionary angażuje influencerów
zaprezentowali swoim obserwatorom sposób na udane spotkanie ze znajomymi. Kampania realizowana jest pod hasłem “Pictionary Air ożywi każdą domówkę”. 
Pictionary Air to kalambury w nowej odsłonie, dostosowane do obecnych możliwości technologicznych i potrzeb użytkowników. Aby zagrać, uczestnicy nie potrzebują kartek i długopisów – potrzebny jest interaktywny pisak, urządzenie mobilne i bezpłatna aplikacja Pictionary Air. Zasady gry pozostają bardzo zbliżone – chodzi o rysowanie i zgadywanie haseł. Rysunki powstają w powietrzu, a gracze mogą dodatkowo wchodzić z nimi w interakcje, np. “ugryźć” narysowanego burgera lub patrzeć przez wirtualną lunetę.
Kampania rozpoczęła się w sierpniu i potrwa do końca września. Obejmuje działania digital – aktywacje na platformach: YouTube, Instagram oraz Facebook. Jej realizacją zajmuje się butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, produkcja wideo, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych).