Firma Mattel wystartowała z działaniami promocyjnymi dla Pictionary Air. W kampanii influencerzy
Pictionary Air to kalambury w nowej odsłonie, dostosowane do obecnych możliwości technologicznych i potrzeb użytkowników. Aby zagrać, uczestnicy nie potrzebują kartek i długopisów – potrzebny jest interaktywny pisak, urządzenie mobilne i bezpłatna aplikacja Pictionary Air. Zasady gry pozostają bardzo zbliżone – chodzi o rysowanie i zgadywanie haseł. Rysunki powstają w powietrzu, a gracze mogą dodatkowo wchodzić z nimi w interakcje, np. “ugryźć” narysowanego burgera lub patrzeć przez wirtualną lunetę.
Kampania rozpoczęła się w sierpniu i potrwa do końca września. Obejmuje działania digital – aktywacje na platformach: YouTube, Instagram oraz Facebook. Jej realizacją zajmuje się butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, produkcja wideo, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych).