Kraj

Mattel startuje z kampanią na Dzień Dziecka

Strategia, kreacja, spot wideo są autorstwa agencji Seals.

Mattel startuje z kampanią na Dzień Dziecka
Z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Dziecka firma Mattel rozpoczyna ogólnopolską edycję akcji charytatywnej “Podwajamy radość”. W jej ramach ponad 10 tys. zabawek trafi do podopiecznych kilku polskich fundacji i stowarzyszeń. Żeby wziąć udział w akcji, należy kupić dowolną zabawkę firmy Mattel o wartości co najmniej 49 zł i zachować paragon. Następnie dowód zakupu zarejestrować na stronie www.podwajamyradosc.pl Za każdą zabawkę objętą akcją producent przekaże kolejną na rzecz potrzebujących dzieci.

Ambasadorami akcji zostali Maciej Dowbor, Ada Fijał i Joanna Koroniewska. Tegoroczna edycja ma szeroki, ogólnopolski zasięg i po raz pierwszy obejmuje wszystkie sklepy w Polsce, zarówno tradycyjne, jak i online.

Dom mediowy UM odpowiada za planowanie i zakup mediów do kampanii, natomiast strategia, kreacja, spot wideo są autorstwa agencji Seals.