Kraj

Mattel wprowadza na rynek figurki doładowujące Minecraft Earth

Launch wspiera kampania.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F62pCht6PVzA%22%7D
Producent gier i zabawek Mattel wprowadził do  oferty minifigurki doładowujące Minecraft Earth. Wprowadzeniu produktów na rynek polski towarzyszy kampania w social mediach.
Minecraft Earth to aplikacja mobilna, która wykorzystuje rzeczywistość rozszerzoną i pozwala przenieść świat gry do świata rzeczywistego. Fani gry mogą tworzyć budowle i oglądać je w pełnej skali i prawdziwym świecie. Figurki nawiązują do postaci Minecraft i mają wbudowane chipy NFC, które aktywują się po zeskanowaniu urządzeniem mobilnym. W kolekcji znajduje się 20 figurek.

Kampania wystartowała pod koniec czerwca i potrwa miesiąc. Działania obejmują kampanię digitalową, w tym aktywacje z twórcami internetowymi związanymi z grą. Nowe możliwości gry z użyciem minifigurek zaprezentowali gracze: Jan Dąbrowski, Szymeq Minecraft i Yoshihito Mayoshe. Za kampanię odpowiada butik kreatywny Coollective.