Kraj

Reklama

Mazurski Smak z kampanią - "To się bierze z natury”

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiadają agencje Los Mejores oraz Wavemaker. 

Marka Mazurski Smak kontynuuje ideę kreatywną pod hasłem “To się bierze z natury”. Celem ogólnopolskiej kampanii reklamowej jest pokazanie produktów powstających z najwyższej jakości polskiego mleka. Ich cechą charakterystyczną jest smak kojarzący się z naturalnością, sielskością, spokojem, a także wiejskim i czystym klimatem. Akwarelowe kreacje zastosowane w kampanii Mlekpolu odwołują się do sentymentu, jakim Polacy darzą Krainę Wielkich Jezior i prezentują im największe atuty marki Mazurski Smak.

Działania marketingowe będą prowadzone przez cały 2022 r. W wakacje twarogi, masła, śmietany oraz mleka pokazane zostaną w kontekście mazurskiego lata, naturalnie kojarzonego z pochodzeniem marki. Działania display będą też wsparciem w okresie Bożego Narodzenia.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Lucyna Kulągowska, brand manager marki, oraz agencje Los Mejores oraz Wavemaker.