Kraj

MBank chce pozyskać nowych klientów

Proponuje im zwrot 2 proc. transakcji, do 50 zł miesięcznie przez pół roku. Grey, Mindshare i Graffiti Films przygotowały kampanię.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FekKI_fj_2s0%22%7D
MBank rozpoczyna kampanię mającą pozyskać nowych klientów. Kusi ich ofertą eKonta mobilnego, a konkretnie obietnicą zwrotu 2 proc. wartości wykonanych transakcji kartą płatniczą lub przy użyciu smartfona, do 50 zł miesięcznie przez pół roku.

Kampanię wspierają działania reklamowe pod hasłem ”#mądreMyki” zaplanowane na najbliższe tygodnie. Obecne będą m.in. w wiodących stacjach telewizyjnych, głównych serwisach internetowych, kinach oraz na billboardach we wszystkich największych miastach Polski.

Nowa kampania mBanku znajdzie się także w mediach społecznościowych. Dla internautów przygotowano specjalny konkurs, w którym będą mogli powalczyć o nagrody, przedstawiając własne #mądreMyki. Konkurs wspierany jest przez cykl mbankowych sprytnych porad prezentowanych na kanale banku w YouTube.

Kampania powstała we współpracy z agencją Grey, domem mediowym Mindshare i domem produkcyjnym Graffiti Films.