MBank rozpoczyna kampanię mającą pozyskać nowych klientów. Kusi ich ofertą eKonta mobilnego, a konkretnie obietnicą zwrotu 2 proc. wartości wykonanych transakcji kartą płatniczą lub przy użyciu smartfona, do 50 zł miesięcznie przez pół roku.
Kampanię wspierają działania reklamowe pod hasłem ”#mądreMyki” zaplanowane na najbliższe tygodnie. Obecne będą m.in. w wiodących stacjach telewizyjnych, głównych serwisach internetowych, kinach oraz na billboardach we wszystkich największych miastach Polski.
Nowa kampania mBanku znajdzie się także w mediach społecznościowych. Dla internautów przygotowano specjalny konkurs, w którym będą mogli powalczyć o nagrody, przedstawiając własne #mądreMyki. Konkurs wspierany jest przez cykl mbankowych sprytnych porad prezentowanych na kanale banku w YouTube.
Kampania powstała we współpracy z agencją Grey, domem mediowym Mindshare i domem produkcyjnym Graffiti Films.