Kraj

MBank po raz trzeci z kampanią "#uwazniwsieci"

Akcję przygotowały agencje Bimers i VML oraz dom mediowy Mindshare.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeP6Z37hwMxM%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fq-6TtKt_dWs%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBmjyHdCH-JA%22%7D
Bank mBank po raz trzeci przygotował kampanię reklamową pod hasłem: “#uwazniwsieci”, w której zwraca uwagę na zasady bezpiecznego korzystania z internetu. Kieruje ją nie tylko do swoich klientów, ale do wszystkich użytkowników internetu. Wskazuje najpopularniejsze metody stosowane przez cyberprzestępców i wyjaśnia, jak się przed nimi bronić. Powstały trzy spoty, których celem jest zwrócenie uwagi na problem.

– W jednym ze spotów lekarz odpowiada na pytanie o szczególnie groźne wirusy. Spodziewamy się typowo medycznej odpowiedzi, tymczasem doktor przyznaje, że niedawno otworzył nieznany załącznik z maila, który zainfekował komputer. Pokazujemy zwykłych ludzi w ich codziennej pracy w kontekście zagrożeń płynących z internetu: fałszywych maili, linków kierujących na zawirusowane strony czy logowania się do banku z otwartych sieci WiFi – mówi Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej mBanku.

Koncepcję kampanii społecznej przygotowała agencja Bimers, działania online opracował VML, a zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare. Spoty w reżyserii Tomasza Koneckiego wyprodukowała Flota Filmowa. Reklamy będzie można zobaczyć w telewizji i internecie.