Kraj

MBank reklamuje eKonta

Bank postanowił wzmocnić działalność depozytową, a przy tym promuje funkcjonalności bankowości mobilnej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSuK8nHNwxNo%22%7D
MBank rozpoczyna nową kampanię reklamową, podczas której promuje eKonto mobilne (z oprocentowaniem 4 proc. w skali roku). Bank chce wzmocnić działalność depozytową, a przy tym promuje funkcjonalności bankowości mobilnej. Działania mediowe obejmują telewizję, internet, outdoor, czasopisma i aktywności ambientowe (m.in. w największych fitness klubach w kraju).

– Celem naszej jesiennej odsłony reklamowej jest pokazanie, że mBank nadąża za klientami – bez względu na to, czy korzystają z niego mobilnie, online czy w placówkach. Dzięki temu z rozwiązań banku mogą korzystać osoby o różnych potrzebach, znajdujące się np. na różnych etapach kariery zawodowej – mówi Piotr Jakubowski, ekspert w departamencie marketingu bankowości detalicznej mBanku.

Elementem kampanii są dwa spoty. Bohaterką pierwszego z nich, emitowanego obecnie w telewizji, jest pełna energii kobieta, która osiągnęła sukces zarówno w pracy, jak i w życiu rodzinnym. Tytułowa “szefowa” zachęcona m.in. oprocentowaniem 4 proc. na koncie osobistym decyduje się na zmianę dotychczasowego banku na mBank. Drugi film – “młodszy specjalista” zaprezentuje funkcjonalność aplikacji mobilnej – przelew na numer telefonu oraz możliwość założenia rachunku z dowolnie wybranego miejsca, przez internet. W przekazie zastosowano konwencję znaną już z poprzednich kampanii – narrację z wykorzystaniem spójnika “jeśli”. Jako podkład muzyczny wykorzystano piosenkę zespołu Foster The People “Pumped Up Kicks”.

Jesienna kampania reklamowa mBanku została przygotowana we współpracy z agencją Grey, domem mediowym Mindshare i domem produkcyjnym Flota Filmowa. Spoty wyreżyserował Marek Dawid.

MBank reklamuje eKonta