Kraj

MBank rusza z nowym formatem reklamowym [WIDEO]

Do swoich reklam internetowy bank zatrudnił specjalistów od bankowych absurdów.

MBank rusza z nowym formatem reklamowym [WIDEO]
MBank (internetowy bank grupy BRE Banku) rusza z szeroką kampanią reklamową, której głównym medium będzie telewizja.

Agencja reklamowa Ambasada (grupa CzteryCzwarte) przygotowała dla mBanku zupełnie nowy format kreatywny. Grupa specjalistów (dwaj mężczyźni i kobieta) będzie demaskować bankowe absurdy i udowadniać, że w innych bankach droga po kredyt to istny tor przeszkód (i droga przez mękę), zaś w mBanku jest łatwo dostępny.

Jak przystało na specjalistów, zostali oni wyposażeni w odpowiednie akcesoria i narzędzia (m.in. pistolety, miotacze płomieni) i umiejętności (wspinaczka, ekwilibrystyka).

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHCo9JlgC2ks%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O letniej kampanii mBanku, w której kpił on z zatrudniania przez konkurencyjne banki celebrytów, pisaliśmy tutaj.

Planowaniem i zakupem mediów dla mBanku zajmuje się dom mediowy MPG.