Kraj

MBank wspiera reklamowo WOŚP

Projekt przygotowały m.in.: Grey, Flota Filmowa i Mindshare.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FaJJqa3-CY2Q%22%7D
Bank mBank (Grupa Commerzbank), który w listopadzie ub.r. zastąpił po 18 latach bank Pekao SA jako finansowego partnera Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP), z okazji zbliżającego się 26. finału (14 stycznia) przygotował kampanię reklamową wspierającą to wydarzenie. Obejmuje ona emisje spotów w TV, internecie i reklamy na outdoorze.

Kreację przygotowała agencja Grey Group, produkcją spotów, które wyreżyserował Wojciech Smarzowski, zajęło się studio Flota Filmowa, media zaś planuje i kupuje dla banku dom mediowy Mindshare.