Kraj

MBank zaoferuje klientom rabaty w sklepach

A przelewy umożliwi e-mailem, SMS-em i poprzez Facebooka.

MBank zaoferuje klientom rabaty w sklepach
BRE Bank, którego częścią jest internetowy bank mBank, ujawnia kolejne funkcjonalności nowej odsłony mBanku, która ujrzy światło dzienne w ciągu 4,5 miesiąca.

MBank udostępni swoim klientom system rabatowy mOkazje.

– W ramach tej usługi będziemy prezentować klientom specjalne oferty firm, z których usług korzystają najczęściej. Dzięki temu każda wykorzystana przez użytkownika oferta promocyjna będzie wiązać się ze zwrotem części wydanej sumy. Co ważne, pieniądze wrócą na rachunek klienta automatycznie, bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności – opisuje Michał Panowicz, szef projektu nowego mBanku.

Bank zapewnia, że oferty będą zgodne z profilem poszczególnych klientów, tak by stanowiły dla nich realną wartość, a nie “spam”. Będą dopasowywane do użytkowników głównie na podstawie historii ich rachunku. Bank zapowiada, że dzięki tym rabatom klient będzie mógł zaoszczędzić nawet kilkaset złotych rocznie. MOkazje będą udostępnione przez bank za pośrednictwem aplikacji w serwisie Facebook oraz na stronach serwisu transakcyjnego.

Bank zapowiada także uproszczenie wykonywania przelewów. Będzie je można przesłać np. e-mailem, SMS-em lub za pośrednictwem Facebooka, bez konieczności pamiętania numeru rachunku odbiorcy. – W ramach transakcji odbiorca będzie mógł ten numer uzupełnić samodzielnie i bez formalności. Do tego, aby przekazać pieniądze, wystarczą zaledwie trzy lub cztery kliknięcia myszką – wyjaśnia Panowicz.

Te funkcjonalności mBank udostępni klientom w pierwszej połowie br.

MBank obsługuje 2,9 mln klientów, w ciągu ub.r. ich liczba wzrosła o ok. 140 tys.

Przelewy poprzez Facebooka oferuje już internetowy Alior Sync, a Getin Bank umożliwia je także e-mailem i SMS-em.