Kraj

McCann i Agencja Warszawa dla Somfy [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCc5qbNKoAt8%22%7D
Firma Somfy wystartowała z jesienną kampanią reklamową pt. “A Ty za co lubisz Somfy?”. Kampania potrwa do 10 października br., a działania online do końca października. Dwa spoty 15-sekundowe i billboardy sponsorskie będą emitowane we wszystkich głównych oraz tematycznych kanałach telewizyjnych.

Kampania wsparta będzie również działaniami

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgXqISUYtfUk%22%7D
reklamowymi w internecie i PR. Za koncept kreatywny i realizację spotów reklamowych odpowiada McCann. Planowanie mediów online i offline powierzono domowi mediowemu Wavemaker, a przygotowanie kreacji digitalowych – Agencji Warszawa.