Przetargi

McCann i Weber Shandwick pracują dla nowej marki EFL

Agencja wygrała przetarg na wprowadzenie na rynek i obsługę nowej marki CAL&F.

Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) z ramienia CAL&F (Credit Agricole Leasing &Factoring) opracował nową markę i innowacyjną na rynku finansowym usługę. Warszawskie oddziały McCann oraz Weber Shandwick wygrały przetarg i  zajmą się jej wprowadzeniem na rynki – na początku polski i niemiecki, a następnie na inne europejskie. McCann odpowiadać będzie za strategię komunikacji, identyfikację wizualną nowej marki oraz koncept kreatywny i wdrożenie kampanii wprowadzającej. Agencja Weber Shandwick będzie odpowiadać za strategię i działania public relations.

Agencje na razie nie zdradzają szczegółów projektu, wiadomo jedynie, że będzie to nowoczesne rozwiązanie stworzone szczególnie z myślą o potrzebach mikro i małych przedsiębiorców oraz konkretnych sektorów gospodarki. Nowa usługa będzie dostępna dla klientów w pierwszej połowie 2021 r.