Kraj

McCann & MRM wzmacnia kompetencje digitalowe

Do zespołu dołączyły Katarzyna Bajer oraz Małgorzata Dymecka.

Do agencji McCann & MRM dołączyła Katarzyna Bajer – na stanowisko digital strategist, oraz Małgorzata Dymecka – na stanowisko community manager.

Katarzyna Bajer zaczynała w branży e-commerce. Doświadczenie zdobywała w agencji Brain,  a przez ostatnie trzy lata w agencji DWL. Wśród marek, dla których pracowała, jest m.in.: HBO, ING, Hoop Cola, Burger
King, Lotto, Perfumerie Douglas, Prudential, Nestle, Renault, Carlo Rossi, marki z portfolio CEDC czy Sanofi.

Małgorzata Dymecka związana jest z branżą reklamową od 2013 r. Doświadczenie zdobywała w agencjach FaceAddicted, OS3, VML Poland i Grandes Kochonos Digital. Marki, które prowadziła, to m.in. Orange Polska, Huawei, Multikino SA, Raiffeisen Polbank, Hasbro.