Kraj

McCann przygotował kampanię KFC Poké Bowl

W projekcie #UnbowlingKFC wzięli udział influencerzy.

Agencja McCann przygotowała kampanię nowości – KFC Poké Bowl (KFC) z udziałem infduencerów, którzy pokazali, że KFC Poké Bowl można zjeść dosłownie wszędzie (@czerni28 zabrał swoje danie na przejażdżkę motocyklem, a @instabaks udowodnił, że KFC Poké Bowl świetnie nadaje się na obiad w trakcie sesji w studio tatuażu). Każdy z twórców zorganizował dla swoich fanów mikrokonkurs, w którym zachęcał ich do opisania, w jakim najdziwniejszym miejscu zjedliby swojego KFC Poké Bowla. Łącznie, na wszystkich 11 profilach pojawiło się blisko 400 zgłoszeń konkursowych, a influencerzy wybrali po pięć najlepszych komentarzy do swoich instagramowych stories. Nagrodami w konkursach były vouchery do KFC.

KFC Poké Bowl dostępne są w trzech wariantach: California Sun z awokado oraz ananasem, Nowy Meksyk z dodatkiem kukurydzy, sera cheddar i sosu BBQ oraz orientalne Sweetest Chili. Bazę dania stanowi ryż z warzywami, frytki lub dodatkowa porcja sałaty oraz grillowane filety z kurczaka oraz grillowany ser halloumi.