Przetargi

McCann Worldgroup agencją hubową marki Honor na 18 rynkach

Działania digital i PR będą realizowane wspólnie przez McCann oraz Weber Shandwick.

McCann Worldgroup został wybrany przez Honor (grupa Huawei) jako agencja hubowa marki w regionie Europy
Środkowo-Wschodniej oraz państw nordyckich. Będzie odpowiedzialny za przygotowanie strategii komunikacji, produkcję treści oraz realizację działań na 18 rynkach przez lokalne oddziały Weber Shandwick.

Agencja McCann jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii marki, prace kreatywne oraz planowanie i egzekucję działań digital w szczególności w mediach społecznościowych, podczas gdy Weber Shandwick przygotuje i zajmie się realizacją działań z obszaru PR.

Agencja została wybrana na drodze przetargu. Po stronie agencji marka Honor jest regionalnie koordynowana przez Martę Paleczną z Weber Shandwick. Procesami wewnątrz agencji zarządza Katarzyna Zbrojkiewicz z McCann, a działania PR na rynku polskim są nadzorowane przez Joannę Stebel z Weber Shandwick.