Kraj

McCann Worldgroup i Starcom MediaVest Group partnerami EFNI

Agencje zostały partnerem specjalistycznej debaty poświęconej obszarowi Big Data.

McCann Worldgroup i Starcom MediaVest Group (SMG) zostały partnerami Europejskiego Forum Nowych Idei (EFNI), organizowanego przez Konfederację Lewiatan. McCann Worldgroup i SMG utworzyły konsorcjum reprezentujące na EFNI Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce (SMK SAR). Współpraca merytoryczna pomiędzy McCannem, SMG i EFNI dotyczy zjawisk i tendencji na rynku cyfrowej komunikacji marketingowej. Agencje zostały partnerem specjalistycznej debaty poświęconej obszarowi Big Data.
McCann oraz SMG w ramach współpracy z EFNI zajęły się także przygotowaniem kampanii reklamowej tegorocznej edycji konferencji oraz planowaniem i zakupem mediów. Europejskie Forum Nowych Idei to międzynarodowy kongres środowisk biznesowych organizowany od 2011 r. przez Konfederację Lewiatan we współpracy m.in. z BysinessEurope i miastem Sopot.