Kraj

McCann Worldgroup realizuje kampanię dla Centrum Onkologii [wideo]

Porusza ona temat profilaktyki raka szyjki macicy oraz wczesnego wykrycia objawów raka piersi.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FflAwFlWPEUE%22%7D
McCann Worldgroup realizuje kampanię „Zdrowo jest wiedzieć” dla Centrum Onkologii na zlecenie Ministerstwa Zdrowia.

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na skalę problemu i zachęcenie kobiet do skorzystania z darmowego badania w ramach programów prowadzonych na terenie całej Polski.
Kampania będzie prowadzona w regionalnych i ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych, na oddziałach Centrum Onkologii i w internecie.

Za pomysł i realizację kampanii odpowiada McCann Worldgroup. Partnerami akcji są: Dynamo, Delapost, Rytmika, Jerzy Stuhr. Spot wyreżyserował Marek Dawid.