Kraj

McCann wzmacnia zespół strategii i social mediów

Do agencji dołączaja Natalia Żmuda i Cezary Kuik.

McCann wzmacnia zespół strategii i social mediów
Agencja reklamowa McCann Worldgroup wzmacnia zespół strategii i social mediów – dołączyli do niego Natalia Żmuda jako community manager oraz Cezary Kuik obejmując stanowisko content creative.

Natalia Żmuda zdobyła doświadczenie w agencjach digitalowych i PR-owych, gdzie była odpowiedzialna za obsługę zarówno marek komercyjnych, jak i instytucji publicznych, m.in. T-Mobile, Kujawski, Instytut Żywności i Żywienia. W agencji McCann jako community manager zajmie się markami Starbucks, Stanley Black & Decker oraz Permen. Natalia ukończyła studia medioznawcze na Uniwersytecie Warszawskim, a obecnie studiuje socjologię.

Cezary Kuik realizował projekty z obszaru digital dla marek takich jak Samsung, Agora czy też Orange. Specjalizuje się w botach, które tworzy dla klientów z kraju i zagranicy. W McCannie odpowiada za koncepcje kreatywne działań reklamowych w kanałach digital i social mediach.