Kraj

McCann zdobywa srebro w konkursie Gerety Awards

Kampania "Schools for Equality" dla BNP Paribas od VMLY&R Poland znalazła się na short-liście prac w kategorii Works for Good Cut.

McCann zdobywa srebro w konkursie Gerety Awards
Jury Gerety Awards ogłosiło tegorocznych laureatów konkursu. W sumie 196 jurorek z 36 krajów przyznało 4 Grand Prix, 15 złotych, 47 srebrnych i 48 brązowych statuetek. “SafeWaze2Shop” przygotowana dla Mastercard przez McCann Polska została nagrodzona srebrem w kategorii Innovation Cut. Kampania “Schools for Equality” dla BNP Paribas od VMLY&R Poland znalazła się na short-liście prac w kategorii Works for Good Cut.

Największym zwycięzcą konkursu Gerety były Stany Zjednoczone z łącznie 19 statuetkami, następnie Kanada z 13, Wielka Brytania z 12, Francja z 11 i Hiszpania z 7. Grand Prix otrzymały Burberry, An Nahar Newspaper, Xbox/Microsoft i Znamkamarada.

Gerety Awards to nowy międzynarodowy konkurs reklamowy, którego ambasadorkami i jurorkami są wyłącznie kobiety. Nazwa konkursu ma oddawać cześć Frances Gerety, młodej copywriterce pracującej w 1947 r. w agencji Ayeri, gdzie tworzyła slogany reklamowe dla koncernu De Beers. Najsłynniejszy to “Diamenty są wieczne”. Założycielami Gerety Awards są wieloletni pracownicy konkursu Epica Awards – Lucia Ongay i Joe Brooks. Twórcami statuetek – Carla Bossi i Francesc Fusté, artyści z TXTarte w Barcelonie.

Wszystkich zwycięzców można zobaczyć tutaj.