Kraj

McDonald’s promuje cheeseburgery [wideo]

Kolejna kampania DDB Warszawa dla McDonald's Polska.

Ruszyła nowa kampania telewizyjna przygotowana przez agencję DDB Warszawa dla McDonald’s Polska. Sieć  wprowadza nową ofertę miesiąca, czyli dwa cheeseburgery za jedyne 5 zł. Oferta dostępna jest na książeczkach rabatowych, które można znaleźć w restauracjach McDonald’s i na stronie Mcdonalds.pl. Spot utrzymany jest w klimacie rockowej ballady wykonywanej przez duet wokalistów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbvzhW4EPRes%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%22%7D
30-sekundowe spoty reklamowe emitowane są we wszystkich głównych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Spot wyprodukował dom produkcyjny Cut Cut. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD.