Kraj

McDonald's promuje nowe zabawki w Happy Meal

Marketer dołącza do zestawów dziecięcych kolekcje zabawek Hello Kitty i Bakugan. Nową ofertę reklamuje w mediach.

Od 18 lutego br. McDonald’s oferuje w ramach programu Happy Meal kolekcje zabawek z popularnych japońskich kreskówek: Hello Kitty i Bakugan. Programowi towarzyszy kampania reklamowa.

Nowe zabawki w zestawach Happy Meal to przeznaczone dla chłopców Bakugany oraz magiczne jabłka z Hello Kitty dla dziewczynek. Do zabawek dołączona jest rysunkowa instrukcja oraz naklejki. Przy każdym zakupie zestawu do wyboru jest jedna z zabawek.

Jednocześnie w mediach wystartowała kampania brandowa mająca na celu promowanie oferty Happy Meal oraz budowanie wizerunku McDonald’s jako restauracji rodzinnej. W TVP, Polsacie oraz stacjach dziecięcych At Media emitowane są dwa 30-sekundowe spoty. Kampania przygotowana przez DDB i zaplanowana przez Macroscope OMD będzie trwała do 27 lutego.

Działania marketingowe są prowadzone także w internecie. Na stronie www.happymeal.pl dostępna jest gra w dwóch wersjach: Bakugan i Hello Kitty. Jest to adaptacja gry “w 3 kubki”.

Kampanię Happy Meal wspierają również działania promocyjne na stronie internetowej www.cartoonnetwork.pl. Zaplanowano kampanię odsłonową w postaci rectangli i billboardów, a filmom rysunkowym będą towarzyszyły spoty reklamowe Happy Meal (do 27 lutego). 28 lutego pojawią się bannery zachęcające internautów do wzięcia udziału w specjalnym konkursie. Uczestnicy gry typu memory będą mogli wygrać 15 minikonsoli Nintendo DSi XL z grą oraz 20 gier planszowych Hasbro. Konkurs będzie trwał do 31 marca.