Działania są prowadzone pod hasłem “Witamy w McDonald’s”. Kampania jest skierowana do kandydatów, w tym grup, które do tej pory na rynku pracy nie były w centrum zainteresowania pracodawców z branży gastronomicznej. Poza młodymi działania mają trafić m.in. do osób z niepełnosprawnościami, pracowników 50 plus czy młodych matek. McDonald’s już wcześniej zatrudniał osoby z tych grup, po raz pierwszy jednak przygotował dla nich specjalne odsłony kampanii.
Kampanię poprzedził kilkumiesięczny projekt badawczy, w ramach którego McDonald’s analizował opinie pracowników i potencjalnych kandydatów. Na tej podstawie powstała też kompleksowa strategia employer branding dla polskiego rynku. Aktualne działania skupione są na prezentacji pracowników w dwóch odsłonach: zawodowej, związanej z pracą w restauracji, i prywatnej. Obejmują m.in. kampanię telewizyjną w 4Fun.TV i VoD, OOH (w przypadku części nośników McDonald’s wykorzystał druk soczewkowy, dzięki któremu pracownicy w jednym miejscu pokazywani są zarówno przy pracy w restauracji, jak i w sytuacjach osobistych), marketing treści w rozgłośniach radiowych i prasie poradnikowej, a także targetowane działania online. Wszystkie materiały odsyłają do nowej strony internetowej, która jako jedna z pierwszych stron karierowych w Polsce została przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
W realizację kampanii zaangażowane są agencje MJCC, DDB & Tribal i Isobar Poland Group. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a kontakt z mediami 24/7Communication.