Kraj

McDonald's przedstawił strategiczny projekt przed Euro 2012

W ramach programu Dziecięca Eskorta McDonald's w Polsce zrekrutuje ponad 200 maluchów. To jeden z najważniejszych projektów marketera związanych z Euro 2012.

McDonald’s jako jedyny partner UEFA ma możliwość organizacji dziecięcej eskorty – czyli zapraszania dzieci do wprowadzenia piłkarzy na boisko przed rozpoczęciem meczów. Podczas Euro 2012 w akcji weźmie ponad 640 dzieci, z czego ok. 300 w Polsce. Z tej liczby ok. 200 dzieci zostanie wybranych przez McDonald’s Polska, pozostałe przyjadą z innych krajów.

Będzie to jeden z najważniejszych projektów firmy związanych z Euro 2012 i na pewno najważniejszy adresowany do grupy docelowej rodzin z dziećmi. Tak duża liczba dzieci będzie rekrutowana prawdopodobnie w najbliższych kilkunastu miesiącach w ramach kilku projektów komunikacyjnych. Przewidziane są także osobne akcje promocyjne adresowane do młodzieży i grupy young adults.

McDonald’s już rozpoczął działania związane z Euro 2012, prezentując maskotki imprezy i prowadząc konkurs na ich imiona. Jest też pierwszym sponsorem imprezy, który rozdaje w ramach tej akcji bilety na mecze.