Kraj

McDonald's startuje z najważniejszym projektem na Euro 2012

Marketer rozpoczyna realizację programu Dziecięca Eskorta.

Program polega na wyborze ponad 200 dzieci z całej Polski, które będą wprowadzać piłkarzy na boisko. Służyć będzie temu losowanie i system eliminacji.

Realizacja programu “Dziecięca Eskorta McDonald’s” będzie wsparta szeroką kampanią promocyjną. Jej głównym elementem jest program telewizyjny relacjonujący zmagania dzieci oraz spoty reklamowe, w których wystąpi Jakub Błaszczykowski, kapitan reprezentacji Polski.

Kampanię reklamową przygotowała agencja DDB. Reklamę telewizyjną uzupełnia promocja prasowa i internetowa. Działania w internecie przygotowała agencja Tribal DDB. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Macroscope OMD.

Działania wsparte zostaną promocją z wykorzystaniem fanpage’a McDonald’s na Facebooku, które przygotowała agencja 24/7 Digital. Za działania public relations odpowiada agencja Twenty Four Seven PR.

McDonald’s poinformował także, że warszawskim fan zone stanie na Euro 2012 specjalna restauracja. Z kolei na Stadionie Narodowym w strefie prasowej powstanie McCafe.