Kraj

Media Markt dla kibiców, a Saturn dla piwoszy

Sieci elektromarketów kuszą klientów. Każda na swój sposób.

Należące do Media Saturn Holding sieci elektromarketów Media Markt oraz Saturn przygotowały akcje promocyjno-reklamowe. Pierwsza z nich kieruje swoje działania do kibiców piłki nożnej, nawiązując do zbliżających się mistrzostw świata w RPA, natomiast Saturn zachęca amatorów zimnego piwa.
Każdy klient, który od 4 do 11 czerwca dokona zakupów w Media Markt za minimum 200 zł, będzie mógł wziąć udział w konkursie. Jeśli trafnie wytypuje parę reprezentacji narodowych, które zagrają w finale mistrzostw w RPA, otrzyma zwrot pieniędzy wydanych na zakupy.

– Ogromne zainteresowanie Polaków wydarzeniami sportowymi oraz oczekiwanie naszych klientów na niestandardową akcję marketingową zachęciło nas – jak zawsze z okazji mistrzostw w piłce nożnej – do przygotowania ciekawego konkursu z okazji mistrzostw świata. Tym razem konkurs jest wyjątkowo atrakcyjny, ponieważ całkowity zwrot wartości zakupionego w Media Markt towaru dotyczyć będzie wielu klientów Media Markt – mówi Ewelina Piątek, menedżer ds. marketingu sieci Media Markt w Polsce.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8rcMZLPnBJs%22%7D
Akcję “W Media Markt mistrzowie nie płacą!” wspiera kampania reklamowa w mediach. Spoty reklamowe emitowane będą w telewizjach: Polsat, TVP1, TVP2, TVN, oraz w prasie, internecie i za pomocą gazetek promocyjnych.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Opus B, natomiast media do kampanii zostały zakupione przez dział mediów Media Markt oraz dom mediowy Universal McCann.

Z kolei sieć Saturn postawiła na nietypową kopromocję z Royal Unibrew Polska, producentem piwa m.in. marki Łomża. Od 4 do 9 czerwca we wszystkich marketach Saturn prowadzona będzie akcja “Nie pij ciepłego piwa”. Każdy klient, kupując lodówkę czy chłodziarkozamrażarkę, otrzyma razem z nią zapas piwa Łomża Niepasteryzowane. Każde 200 zł przeliczane jest na 10 butelek piwa. 
W swojej ofercie ma sprzęt, począwszy od chłodziarkozamrażarek w cenie do 800 zł (40 butelek piwa), kończąc na dużych lodówkach typu side-by-side za 5,8 tys. zł (290 butelek).

Akcji towarzyszy wsparcie reklamowe, które przygotowała agencja Young & Rubicam.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7eH7vaVQPLM%22%7D
Media Markt dla kibiców, a Saturn dla piwoszy