Kraj

Media Markt proponuje: drugi telewizor w prezencie

W najbliższy weekend za zakup wybranych modeli telewizorów ich nabywcy otrzymają w prezencie drugi, mniejszy odbiornik.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FaGfgKQThmag%22%7D
Sieć elektromarketów Media Markt (Media Saturn Holding) przygotowała nietypową weekendową (od 9 do 11 września) promocję – nabywcy wybranych modeli telewizorów o przekątnych od 50 do 65 cali marek Samsung, Sony, LG i Panasonic (w cenach od 2799 do 7899 zł) otrzymają bezpłatnie drugi telewizor – 24- lub 32-calowy odbiornik marki SkyMaster (w zależności od kupionego modelu). Ich standardowe ceny w ofercie MM wynoszą odpowiednio: 599 i 698 zł.
 
To pierwsza w historii Media Markt taka promocja.

Akcja “Drugi telewizor w zestawie” obejmuje wszystkie sklepy stacjonarne (Media Markt ma w Polsce 57 marketów w 47 miastach) oraz sklep internetowy.

Promocję wspiera taktyczna kampania m.in. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (emisja nowego spotu), a dodatkowym wsparciem będą spoty VoD i radiowe oraz komunikacja digitalowa, mobile i PR. Pojawią się również reklamy w bankomatach. Zakup mediów realizowany jest wewnętrznie przez dział planowania mediów oraz dom mediowy Universal McCann. Za kreacje internetowe odpowiada agencja Golden Submarine, kreację do prasy przygotowała agencja Redblue z Monachium.