Kraj

Media Regionalne stawiają na regionalne portale

Relaunch serwisu "Nowej Trybuny Opolskiej" jest pierwszym krokiem w realizacji strategii przekształcenia wszystkich wortali w regionalne portale horyzontalne.

Media Regionalne odświeżyły serwis internetowy gazety “Nowa Trybuna Opolska”, rozbudowując go w regionalny portal. Jest to pierwszy tego typu projekt, który obejmie wszystkie serwisy i będzie prowadzony przez najbliższy rok. Jak tłumaczy Hubert Żyżkowski, kierownik ds. marketingu i PR w Mediach Regionalnych, serwisy nazwane RegioInfo będą skupiać w jednym miejscu m.in. dostęp do: sekcji z informacjami, serwisów społecznościowych MM Moje Miasto, tematycznych, ogłoszeniowych i biznesowych. – To już nie mają być serwisy informacyjne poszczególnych gazet, ale portale regionalne – dodaje.

Serwis “Nowej Trybuny Opolskiej” zmienił wygląd i rozbudował funkcjonalności. Wydawca poprawił nawigację serwisu. W portalu zaplanowane jest miejsce na nowe serwisy tematyczne, których uruchomienie planowane jest na pierwszy kwartał przyszłego roku. Grafikę nowego portalu zaprojektowała agencja UseLab.

Media Regionalne mają 12 serwisów gazet regionalnych, 37 serwisów społecznościowych MM Moje Miasto, 9 lokalnych serwisów dla małych i średnich przedsiębiorstw Strefa Biznesu, encyklopedię regionów Regiopedia. W tym roku uruchomiły cztery serwisy ogłoszeniowe: regioDom, regioMoto, regioPraca, regioBazar, bazę firm regioFirma oraz serwis do planowania wolnego czasu Strefa Imprez.