Kraj

MediaCom Store wprowadza nową usługę monitoringu

Usługa monitoringu punktu sprzedaży przeznaczona jest dla działów marketingu oraz działów sprzedaży odpowiedzialnych za planowanie i egzekucje działań trade’owych.

MediaCom Store, dział zajmujący się shopper marketingiem w MediaCom Warszawa, wprowadza na rynek narzędzie monitorujące aktywności reklamowe w punktach sprzedaży.

Efektem usługi są wizualizacje ekspozycji i wsparcia poszczególnych produktów w kontekście punktu sprzedaży. Powstała w ten sposób baza poddawana jest ilościowej i jakościowej analizie, np. pod kątem treści komunikatu, intensywności wsparcia kategorii czy marki. Pozwala właścicielom marek na m.in. przygotowanie odpowiedzi na aktywności konkurentów czy korektę swoich działań.

Usługa monitoringu punktu sprzedaży przeznaczona jest dla działów marketingu oraz działów sprzedaży odpowiedzialnych za planowanie i egzekucje działań trade’owych. Dostarczając analizę konkurencji, tracking egzekwowania działań własnych producenta oraz tworząc bazę niestandardowych rozwiązań, ułatwi producentom opracowanie optymalnych strategii sprzedaży operacyjnej i podejmowanie decyzji marketingowych.

– Wypracowana przez nasz zespół badawczy MediaCom Store usługa monitoringu pozwala nie tylko zrozumieć, ale też zarządzać spójnością środowiska punktu sprzedaży w sposób wysoce efektywny i w oparciu o obiektywne, twarde dane – mówi Jakub Kossut, managing director w MediaCom Warszawa.