Kraj

Media

Mediahub zaczyna bezpośrednią współpracę z Microsoft Bing Ads

Współpraca ma na celu wzmocnienie kampanii SEM.

Dom mediowy Mediahub zaczyna bezpośrednią współpracę z Microsoft Bing Ads wspieranym przez ChatGPT. Współpraca ma na celu wzmocnienie kampanii SEM oraz zwiększenie ich skuteczności poprzez rozszerzenie działań klientów Mediahub o narzędzia oparte na sztucznej inteligencji takie jak ChatGPT.

Do tej pory Mediahub prowadził kampanie w Bing na rynkach Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji i Stanów Zjednoczonych, a teraz będzie mógł wykorzystać narzędzia Bing Ads również na naszym rynku. Współpraca Mediahub z Bing będzie obejmować również dostęp do narzędzi analitycznych oraz zasobów i wsparcia technicznego, które pomogą w tworzeniu i optymalizacji kampanii. W ramach współpracy Bing oferuje też wsparcie implementacyjne oraz optymalizacyjne.