Kraj

Mediaplus realizuje kampanię marek Purella i Nutribullet

Labcon natomiast odpowiada za stworzenie kreacji i kontentu marki NutriBullet w social mediach.

Marka Purella wyemitowała czwarty sezon serialu internetowego “Superfoody na co dzień” przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Prowadzącym tego sezonu jest Grzegorz Zawierucha – zwycięzca “MasterChef
Polska”. Poza nim w programie pojawi się czwórka gości: Hanna Stolińska, Agnieszka Cegielska, Kinga Paruzel oraz Mateusz Zielonka. W każdym odcinku prowadzący razem z nimi przygotowuje potrawy z użyciem superfoods,
przedstawiając w ten sposób widzom możliwości i sposoby wykorzystania tego rodzaju jedzenia.

Za realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca przy wsparciu agencji kreatywnej Labcon. Mediaplus zajęło się zakupem oraz planowaniem mediów. Labcon natomiast odpowiada za stworzenie kreacji i kontentu
marki NutriBullet w social mediach.

.