Kraj

Meetrics otrzymuje akredytację MRC dotyczącą pomiarów fraudów

Firma uzyskała akredytację MRC w zakresie wykrywania nieprawidłowego ruchu oraz akredytację dla funkcji filtrowania zarówno dla ruchu desktop, jak i mobile.

Firma Meetrics uzyskała akredytację amerykańskiej Media Rating Council (MRC, Rada Oceny Mediów) w zakresie
dodatkowych możliwości pomiaru. Meetrics opracowała rozwiązanie, którego celem jest zapobieganie raportowaniua tzw. nieprawidłowego ruchu (Sophisticated Invalid Traffic – SIVT). Firma uzyskała właśnie akredytację MRC w zakresie wykrywania takiego nieprawidłowego ruchu oraz akredytację dla funkcji filtrowania zarówno dla ruchu desktop, jak i mobile.

Meetrics miała już wcześniej akredytację MRC w zakresie pomiarów viewability reklam zarówno dla kampanii display, jak i wideo. Ta akredytacja została obecnie poszerzona dodatkowo o pomiary viewability dla internetu mobilnego i aplikacji.

Meetrics zadebiutowała na polskim rynku kilka miesięcy temu, w czerwcu. Firma jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych.