Kraj

Meksykańska kanapka z kampanią w Subwayu

Rusza promocja Kurczak Fajita.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FK1UUIFs4EIo%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Rusza promocja kanapki Kurczak Fajita z awokado na płaskim chlebie. To kolejna akcja marki promująca nowy nietypowy sandwicz.
Obok standardowych materiałów POS i działań online opartych na meksykańskich motywach postawiła także na ozdoby uatrakcyjniające wystrój restauracji. Są to zawieszki pod sufit oraz wesołe standy z kaktusem. Do grudnia w głównych stacjach TV emitowany będzie nowy promocyjny spot kampanii. W planach są także działania dedykowane fanom marki w social mediach.
Za działania promocyjne w Polsce oraz za projekty i realizację materiałów dla obszaru Europy Środkowo-Wschodniej odpowiada agencja Q&A Communications. Nad zakupem mediów w Polsce czuwa dom mediowy Maxus.
Obecnie sieć Subway w naszym kraju liczy prawie 90 punktów w całym kraju, z kolejnymi 10 w budowie.