Kraj

Mennica dla marketerów

Mennica Polska wychodzi z ofertą programów lojalnościowych i akcji promocyjnych.

Mennica Polska tworzy ofertę dla marketerów i agencji reklamowych związaną z wykorzystaniem jej produktów w działaniach promocyjnych i programach lojalnościowych. Chodzi o produkcję różnego rodzaju żetonów promocyjnych, które mogą być traktowane jako bony towarowe albo wejść do normalnego obiegu. – Prowadzimy obecnie rozmowy w tej sprawie z kilkoma firmami – mówi Barbara Jaroszek, dyrektor ds. handlu krajowego w Mennicy Polskiej.
Od 2006 r. firma realizuje projekty dla poszczególnych miast w Polsce, które zamawiają pod różnymi pretekstami własną “walutę”. Obecnie ma ambicje realizacji projektów ogólnopolskich. Testem możliwości realizacyjnych jest prowadzona akcja charytatywna dla UNICEF-u w Polsce. To część akcji “Reszta w Twoich rękach”, której celem jest wsparcie pomocy dla dzieci z krajów rozwijających się. Żetony mają wartość 4 zł i wydawane są jako reszta w tysiącu sklepów na terenie całej Polski.
Mennica Polska współpracuje obecnie z jednym z marketerów w Niemczech, dla którego produkuje ok. 10 mln żetonów, które konsumenci będą mogli zamienić za rabaty, nagrody i innego rodzaju ekwiwalenty po zakupie określonego rodzaju produktów.