Kraj

Merci w Multikinie

Ruszyły offscreenowe działania promocyjne marki Storcka.

Merci w Multikinie
W 28 kinach w sieci Multikino Media ruszyły działania promocyjne offscreen dla marki czekoladek Merci z portfolio firmy Storck.

Kampania obejmuje wszystkie kina sieci Multikino oraz Silver Screen Łódź. Od 26 lipca 2013 r. kobiety, które przyjdą do kina, będą mogły otrzymać czekoladę Merci przy każdej transakcji barowej. W ramach kampanii na infotiksach przy kasach i na ekranach LCD w holach kinowych wyświetlane są spoty reklamowe. 

Czekolady Merci pojawiły się także w lipcu, podczas cyklicznego projektu dla kobiet – Kino na Obcasach, osładzając projekcję komedii: “Wielkie wesele” oraz “Gorący towar”. Każda uczestniczka seansów otrzymywała w prezencie czekoladę Merci.

Za zakup kampanii odpowiadał dom mediowy Initiative.