Kraj

MetLife reklamuje ubezpieczenia i inwestycje

Ruszył kolejny etap kampanii reklamowej MetLife.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fy3SghgyaMgI%22%7D
Rozpoczyna się kolejny etap kampanii reklamowej towarzystwa ubezpieczeniowego MetLife, w którym prezentowany jest produkt ochronno-inwestycyjny MetLife Invest. To flagowy produkt towarzystwa, który oferuje ochronę ubezpieczeniową oraz możliwość oszczędzania i inwestowania środków, zapewniając tym samym perspektywy na przyszłość oraz wsparcie w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń podczas trwania programu.

– Głównym przesłaniem spotu jest troska MetLife o przyszłość finansową klientów i ich bliskich. Dbając o transparentność i rzetelność przekazywanych informacji, podkreślamy w spocie ryzyko związane z inwestowaniem w fundusze kapitałowe – mówi Izabela Ptaszyńska, dyrektor departamentu komunikacji i promocji MetLife w Polsce.

Kreację spotu przygotowała agencja PZL, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum.
 
Podobnie jak w poprzednich odsłonach reklamowych marki, również w spocie produktowym pojawia się Snoopy – ambasador marki MetLife i postać z komiksu ”Fistaszki”.
 
Reklama emitowana jest na antenach TVN, TVP1, TVP3, Polsat oraz w kanałach tematycznych, kampania widoczna jest również w internecie.