Rozpoczyna się kolejny etap kampanii reklamowej towarzystwa ubezpieczeniowego MetLife, w którym prezentowany jest produkt ochronno-inwestycyjny MetLife Invest. To flagowy produkt towarzystwa, który oferuje ochronę ubezpieczeniową oraz możliwość oszczędzania i inwestowania środków, zapewniając tym samym perspektywy na przyszłość oraz wsparcie w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń podczas trwania programu.
– Głównym przesłaniem spotu jest troska MetLife o przyszłość finansową klientów i ich bliskich. Dbając o transparentność i rzetelność przekazywanych informacji, podkreślamy w spocie ryzyko związane z inwestowaniem w fundusze kapitałowe – mówi Izabela Ptaszyńska, dyrektor departamentu komunikacji i promocji MetLife w Polsce.
Kreację spotu przygotowała agencja PZL, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum.
Podobnie jak w poprzednich odsłonach reklamowych marki, również w spocie produktowym pojawia się Snoopy – ambasador marki MetLife i postać z komiksu ”Fistaszki”.
Reklama emitowana jest na antenach TVN, TVP1, TVP3, Polsat oraz w kanałach tematycznych, kampania widoczna jest również w internecie.