Kraj

Mexad przeprowadzi kampanię programmatic dla LG

Rozpoczyna się wsparcie sprzętu premium z oferty dużego AGD.

Specjalizująca się w rozwiązaniach programmatic agencja Mexad przeprowadzi na zlecenie LG kampanię “3 plusy”. Obecne działania są kontynuacją współpracy pomiędzy firmami, zapoczątkowanej w tym roku.

Latem tego roku agencja Mexad, na zlecenie LG, zaplanowała i przeprowadziła ogólnopolską kampanię programmatic, która promowała pralki i lodówki o klasie energetycznej A+++. W drugiej odsłonie kampanii zadaniem Mexad jest nie tylko promowanie sprzętów premium z oferty dużego AGD, ale także akcji “3 plusy”. Jest to akcja cash back, w której po zakupie objętego promocją sprzętu oraz zarejestrowaniu go na stronie internetowej klient może otrzymać zwrot części wydanych pieniędzy.

Mexad odpowiada za egzekucję mediową działań programmatic, będących główną osią aktywności marketingowych w tej kampanii. Działania prowadzone przez Mexad obejmować będą display w serwisach premium, kampanie z użyciem danych wewnętrznych oraz mobile. Przygotowano kilka wariantów kreacji oraz komunikatów, które będą dobierane w zależności od tego, kto jest po drugiej stronie ekranu, tak aby siła przekazu była możliwie największa.