Kraj

Mexad zrealizuje kolejne kampanie dla PGNiG SA

Agencja zajmie się zaplanowaniem i realizacją kampanii osłonowych w modelu programmatic buying.

Mexad Programmatic Media Agency prowadzi kolejne dwie kampanie dla PGNiG SA. Obejmują one promocję poświęconego wydobyciu gazu łupkowego portalu www.lupkipolskie.pl oraz specjalistycznych szkoleń energetycznych CLPB.
 
Po stronie Mexad leży zaplanowanie oraz realizacja dwóch kampanii odsłonowych w modelu programmatic buying, które mają dotrzeć do ściśle określonej grupy odbiorców. Pierwsza z kampanii na zlecenie PGNiG SA ma na celu promocję portalu zajmującego się tematem poszukiwania i wydobywania gazu łupkowego – www.lupkipolskie.pl oraz strony w Facebooku Łupkipolskie.pl Dobry Gaz. Druga kampania skierowana jest do węższej grupy odbiorców i reklamuje specjalistyczne szkolenia energetyczne organizowane przez PGNiG SA – Centralne Laboratorium Pomiarowo-Badawcze (CLPB). 
 
– PGNIG kieruje swoje kampanie do wąskich grup docelowych, mieszkających w konkretnych regionach, zainteresowanych specjalistyczną tematyką. Prowadzenie działań reklamowych w modelu programmatic buying to dla nas optymalne rozwiązanie, które z jednej strony daje duży zasięg, a z drugiej pozwala na minimalizowanie wydatków na reklamę do osób spoza grupy docelowej – mówi Mirosław Golonko, koordynator ds. komunikacji PGNiG SA.