Zagranica

Michael Scheiner nowym szefem marketingu Tommy'ego Hilfigera

Firma przywróciła stanowisko CMO po odejściu Avery Baker - chief brand officer.

Michael Scheiner nowym szefem marketingu Tommy'ego Hilfigera
Strategia, którą pokieruje nowy CMO Michael Scheiner, ma koncentrować się na obszarach digital i doświadczeń konsumenta. Scheiner pracował ostatnio dwa lata dla marki odzieżowej Hollister jako wiceprezes ds. globalnego marketingu, a wcześniej sześć lat dla Abercrombie & Fitch, m.in. jako wiceprezes ds. marketingu, digital i komunikacji. Obecnie przeniesie się do Amsterdamu, gdzie Tommy Hilfiger ma główną siedzibę.

Baker odeszła z Tommy’ego Hilfigera w czerwcu br. po ponad 20 latach spędzonych w firmie. Od 2011 do 2014 roku zajmowała stanowisko CMO, a później – chief brand officer.

Marka odzieżowa premium Tommy Hilfiger będzie w przyszłym roku obchodzić 35-lecie istnienia. Należy do PVH Corp. obok takich marek jak Calvin Klein, Van Heusen i Speedo. Roczne przychody tego koncernu mającego siedzibę w Nowym Jorku sięgają 9,7 miliardów dol.