Kraj

Michał Ciundziewicki i Marcin Maszewski inwestują w Semper Iratus

Semper Iratus to agencja założona przez Michała Lewandowskiego, który wcześniej pracował m.in. jako dyrektor działu social media w grupie Walk.

Michał Lewandowski
Michał Ciundziewicki oraz Marcin Maszewski z firmy reklamy zewnętrznej Jet Line zainwestowali w agencję cyfrowej transformacji Semper Iratus. Środki pochodzące z inwestycji mają zostanć przeznaczone na przyspieszenie rozwoju agencji, przede wszystkim powiększenie zespołu technologicznego oraz rozbudowę oferty własnych rozwiązań. Inwestycja zbiega się w czasie z rebrandingiem agencji, która
stawia na doradztwo biznesowe dla klientów.

Semper Iratus został założony w 2015 r. przez Michała Lewandowskiego. Zespół agencji
liczy obecnie osiem osób. Do klientów Semper Iratus należą m.in. wydawnictwo Polityka, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, ACCA Polska oraz Neuca SA. Semper Iratus współpracuje także z agencją eventową Masterbrand, którą wspiera w działaniach digitalowych, np. przy projekcie Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu zrealizowanym dla banku BGŻ BNP Paribas.

Inwestycji towarzyszy rebranding Semper Iratus oraz komunikacja szerszego zakresu usług oferowanego jako agencja cyfrowej transformacji. Oprócz planowania i prowadzenia kampanii reklamowych (obejmujących także mobile), Semper Iratus ma realizować projekty IT oraz doradzać klientom w zakresie zwiększania sprzedaży przy użyciu nowych technologii oraz wdrażania nowatorskich rozwiązań w ich organizacjach.

Lewandowski, założyciel Semper Iratus, ma wieloletnie doświadczenie w branży digital marketing. Pracował m.in. w agencji analityki mobilnej Snapp jako head of projects, a wcześniej jako dyrektor działu social media w grupie Walk.